مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 10:252023-12-29حوادث

کشف 366 کیلوگرم  مواد مخدر در آذربایجان شرقی 


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از کشف 250کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و116 کیلو گرم هرویین و دستگیری دو سوداگر مرگ و توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی از کشف 250کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه و116 کیلو گرم هرویین و دستگیری دو سوداگر مرگ و توقیف دو دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ اکبر محمدجعفری در تشریح جزییات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو نفر در امر قاچاق مواد مخدر و توزیع در سطح شهرستان های استان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی تشریح کرد: ماموران در مدت 72 ساعت گذشته با انجام اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی دو متهم را در این زمینه شناسایی و در دو عملیات جداگانه متهمان را دستگیر و مقدار 250 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و 116 کیلو گرم هرویین در بازرسی از دو خودرو کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان شرقی، وی با بیان اینکه در این راستا دو خودرو توقیف و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه مصرف ، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 366 کیلوگرم  مواد مخدر در آذربایجان شرقی 

کشف 366 کیلوگرم  مواد مخدر در آذربایجان شرقی